Google Ads kursus

Kursets indhold og opbygning

Vores omfattende kursus dækker alt fra grundlæggende principper til avancerede teknikker. Deltagelse i kurset vil give dig indsigt i følgende nøgleområder:

– Google Ads basics: Få en god forståelse for det basale.
– Optimal kampagnestruktur: Lær at opbygge og organisere dine annoncekampagner effektivt for bedre resultater.
– Søgeordsanalyse: Tjek konkurrence og søgevolumen ved hjælp af Googles værktøjer og vælg de mest relevante søgeord for dine kampagner.
– Kampagnetyper: Forstå forskellene mellem kampagnetyper og vælg de mest velegnede for din virksomhed.
– Budget og budstrategier: Forstå og anvend delte budgetter og portefølje budstrategier for at optimere annonceomkostninger og effektivitet.
– Annonceformater og matchtyper: Bliv fortrolig med forskellige formater og matchtyper, inklusive dynamiske søgeord og søgeannoncer.
– Målretning og segmentering: Arbejd strategisk med tværgående kampagner for at ramme de mest relevante målgrupper og opnå større succes.
– Optimering og kvalitetsresultater: Lær, hvordan du effektivt kan optimere dine kampagner for at forbedre din rangering og sænke dine annonceringsomkostninger.
– Analyse og overvågning: Mål dine kampagner i realtid og tilpas dem baseret på nøgletal, der er vigtige for din forretning.
– Succesfulde kampagneeksempler: Få indblik i, hvordan store succesfulde kampagner kører i Google Ads for at finde inspiration og best practice.
– Automatisering og annonceudvidelser: Bliv introduceret til automatiseringsværktøjer og annonceudvidelser for at forbedre dine kampagner og øge annonceeffektiviteten.

Gennem hele kurset, vil der være relevante praktiske øvelser.

Kurset afholdes henover 2 hverdage.

Hvorfor komme på et Google Ads kursus?

Dette kursus passer til personer, der ønsker at forbedre deres evner i at skabe vellykkede annoncer på Google og dermed øge deres virksomhed eller kunders konverteringer. Dette kursus forsyne dig med både teoretisk forståelse og praktiske færdigheder. Du vil lære at navigere i Google Ads og bygge strategier, som når ud til de helt rette og på den mest effektive måde.

Lokation og forplejning

Kurset afholdes i behagelige omgivelser på Måløv Byvej 229, hvor der vil være fuld forplejning under hele forløbet.

Pris og bevis

2-dages kurset koster 4.850 kr. ekskl. pr. person – inkl. forplejning.

Efter kursets afslutning vil du modtage et bevis, der viser din nye viden og færdigheder inden for Google Ads.

Ekstra værdi

Vi ønsker at sikre, at vores kursister får mest muligt ud af den viden, de får til kurset, og undgår at glemme det de har lært, før det bliver implementeret.

Derfor inkluderer vi som en fast del af pakken følgende uden ekstra omkostninger:
– Standardprocedurer (SOP’er) for bl.a. strukturering af kampagner, søgeordsanalyse og evaluering af diverse metrics.
– Skabelon til rapportering i Looker Studio
– Adgang til en række relevante AI-prompts, der kan hjælpe med at understøtte arbejdsprocessen.

Om underviseren – Philip Michell Lyngvold

Kurset afholdes af Philip Michell Lyngvold, der er specialiseret i SEO og Google Ads.
Philip har bred erfaring, med arbejde for alt fra mindre lokale virksomheder til komplekse B2B cases.
Philip driver til dagligt Michell Marketing ApS, som er et mindre bureau med 3 medarbejdere.
Philip har undervist en lang række virksomheder og har bl.a. holdt foredrag/oplæg for Copenhagen Business Academy og Google Succes Online.